Всички килими се заснемат от професионални фотографи в неутрална среда, с цел цветовете на килимите да бъдат пресъздадени на вашия екран така както бихте ги видели отблизо.
Всички килими, които се предлагат в електронния магазин CarpetU2 са проверени и сертифицирани за автентичност от специалисти, опитни оценители на килими. Поради това нашата фирма има възможността да предостави за всеки килим в частност, писмена гаранция която удостоверява: а) наименованието, б) произхода, в) размера, г) броят на възлите и д) материалите, от които е изработен килимът.
Също така сертификатът съдържа обяснителна информация за произхода и изработката на килимите, за евентуални недостатъци, както и съвети за почистването и поддръжката.
Можете да потърсите даден килим по един от следните три начина или като използвате комбинация от тях:
На страницата на всеки килим под бутона „Добави в кошницата” има опция Добави в любими. Категорията „Любими” представлява страница в сайта, където можете да запаметите килимите, които Ви харесват или Ви интересуват, толкова дълго колкото желаете. По този начин ще можете при следващото си посещение на сайта да ги намерите бързо и лесно с натискането на бутон „Любими”, намиращ се в горния десен ъгъл на нашата уеб страница.
Ако сте член на CarpetU2 можете да прегледате списъка с любимите си килими от всеки друг компютър.
Килимите, които запаметявате в „Любими” не са запазени от вас и могат да бъдат продадени по всяко време.
Изберете килима, който Ви харесва и кликнете на бутона: „Добави в кошницата” (Килимът ще остане съхранена в кошницата си за следващите 120 минути). За да продължите към поръчката натиснете бутон „Продължи към плащане”. За да завършите поръчката ще трябва:
Когато някой килим бъде продаден тогава с червени букви се изписва думата „ПРОДАДЕН” и не можете да го прибавите в своята кошница.
Индикацията „ЗАПАЗЕН” показва, че килимът е купен от някой клиент, но плащането още не е осъществено. Когато плащането приключи индикацията на килима ще се смени на „ПРОДАДЕН”.
Индикацията „ЗАПАЗЕН. Опитайте отново след няколко часа” се появява до даден килим, когато някой го прибави в своята кошница без да пристъпи към поръчка или покупка. След изтичането на два часа, в случай че поръчката не е довършена, килимът се освобождава автоматично.
След като поръчката бъде осъществена ще получите автоматично генериран e-mail потвърждаващ поръчката.
Ако поръчката Ви е приключена успешно, но не сте получили потвърждаващ e-mail проверете дали e-mail-ът не е попаднал в папката с нежелана поща или дали въведеният от вас e-mail не е грешен. В противен случай се свържете с Отдела за обслужване на клиенти на телефон (+30)2310481489 или на e-mail адрес info@carpetu2.com.
За да отмените дадена поръчка трябва да ни изпратите незабавно e-mail на адрес info@carpetu2.com със съответното искане. Ако поръчката Ви е осъществена или изпратена от нашия склад тогава няма възможност за промяна или отмяна.
Естествено, че можете да се свържете с нас по телефона, за да направите поръчката. При това положение плащането на поръчката може да бъде осъществено по банков път или в брой в момента на доставката. От съображения за сигурност при телефонна поръчка заплащането с кредитна карта не е възможно.
Плащането може да бъде осъществено по един от следните три (3) начина:
Крайната сума се изписва автоматично щом изберете плащане по банков път като начин на плащане.
В указаната цена на всеки продукт е включен предвиденият от гръцкото законодателство ДДС.
Изпращането в европейските страни е безплатно.
За изпращане на пратки в страни извън Европа се свържете с нас за да Ви информираме във връзка с разходите за доставката.
Приблизителното време за доставка на пратка до България е от 1 до 3 работни дни.
За останалите европейски страни от 3 до 6 работни дни.
За изпращане на пратки в страни извън Европа се свържете с нас, за да Ви информираме във връзка с времето на доставката.
Задължително обаче, след всяка покупка, която осъществявате ние ще се свържем с Вас и ще ви информираме за точното време, необходимо за изпълнението на Вашата поръчка.
Веднага щом вашата поръчка бъде предадена на куриерската фирма ние Ви изпращаме съобщение с което ви уведомяваме, че пратката е изпратена, а също така и номера на пратката, с помощта на който можете да следите развитието на вашата пратка и да знаете своевременно деня на доставката. След като ви уведомим с e-mail с коя куриерска фирма е изпратена вашата поръчка, можете да кликнете на един от долните линкове за да получите информация за местонахождението на вашата доставка: за DHL тукили за UPS тук.
Куриерската фирма ще се опита да ви открие с цел да достави поръчката 3 пъти. Ако не ви открият, ще се свържат с вас по телефона, за да уговорите друг ден на доставка. В случай, че денят на доставката не ви е удобен, можете да се свържете с нас или с куриерската фирма, за да уговорите друга дата на доставка.
Винаги опаковаме нашите килими с особено внимание и грижа, за да се избегнат повреди по време на транспортирането. До днес не е регистрирана повреда от нито един наш клиент.
Въпреки това, ако повредата се дължи на начина на транспортиране, уведомете ни незабавно на (+30) 2310481489 или на e-mail на адрес info@carpetu2.com.
Да, можете да го върнете в срок от 14 дни от датата на поръчката. В този случай ще се наложи да поемете разходите по връщането.
В срок от 14 дни от датата на поръчката се свържете с нас на телефон (+30) 2310481489, или ни изпратете факс на (+30) 2310 302600, или e-mail на адрес info@carpetu2.com за да ни информирате, че желаете да върнете килима. Опаковайте килима или килимите по начин подобен на този, по който сте ги получили. Разбира се, ние можем да ви съдействаме да върнете килима със същата куриерска фирма, с която сте го получили. Разходите по изпращането ще зависят от теглото на килима. За изпращането на килим със средни размери стойността е около 60 евро.
Ако желаете, можете да изберете куриерската фирма и сами. При връщане от страна извън ЕС е възможно да се наложи да платите мито.
Първо, обръщаме килима обратно и го тъпчем с крака, така че прахът да не остава дълбоко в косъма на килима. Ръчно изработените килими не бива да бъдат тупани с тупалка, тъй като може да повредите структурата им – възлите, вътъка или нишките на основата. След това обръщаме килима с лицевата страна нагоре и почистваме с прахосмукачка. Не натискаме или дърпаме силно нишките. Винаги чистим по посока на нишките, а не обратно на нея.
Изнасяте ръчно изработения килим навън или на балкона и го оставяте на слънце с опаковата страна нагоре за един час. По този начин се избавяте от влагата и от праха събрал се с времето в основата на нишките. Почиствате килима с прахосмукачка, както е описано по-горе.
Използвате разтвор от препарат за вълнени дрехи, а още по-добре от шампоан за коса и хладка вода. Разпенвате разтвора в леген. С помощта на натопена в разтвора и добре изстискана гъба почиствате килима на части, винаги по посока на косъма. С приключването на тази процедура цветовете възвръщат естествения си блясък.
Качественият ръчно връзван килим е изработен от естествени нишки и затова трябва да „диша” и да се проветрява. Килимите се навиват по посока на нишките и се увиват в памучна или ленена материя (напр. чаршаф), съхраняват се в сухи помещения. Препаратите против молци се поставят в помещението, а не в самия килим.