Работно време: от понеделник до петък от 10.00 ч. – 17:00 ч и събота 10:00 ч. – 15:00 ч

  Магазин

Orders - Returns

Процедура по осъществяване на покупката

След като сте добавили във вашата кошница избраните от вас продукти и сте попълнили необходимите за изпращане данни, при натискане на бутона „КУПИ” вашата поръчка ще бъде регистрирана и нареждането за това ще ни бъде изпратено. Едновременно с това трябва да получите e-mail (на попълнения от вас адрес на електронна поща), който ще потвърждава вашата поръчка (в случай, че не намирате това писмо проверете дали във формуляра на поръчката сте попълнили правилно адреса или проверете дали e-mail-ът не е попаднал при нежеланата поща (junk mail). Процедурата по изпращането на поръчаните артикули ще започне: i) при плащане с кредитна карта, веднага щом бъде успешно осъществено плащането; ii) при плащане по банков път, веднага щом получим платежното нареждане или щом парите бъдат преведени по нашата сметка; iii) при плащане в момента на получаване, веднага щом поръчката ви бъде въведена правилно и потвърдим вашите данни като се свържем с вас по телефона.

Important note: All the prices of the carpets listed on our website are calculated in Euro. The prices of the carpets in other currency are based on the daily exchange rate and for this reason there might be slight differences from day to day.

Отменяне на поръчка

В случай, че желаете да отмените направената от вас поръчка ще трябва да незабавно да ни изпратите с e-mail на адрес info@carpetu2.com съответната молба. Ако вашата поръчка вече е обработена и е предадена на куриерската фирма, не може да бъде отменена.

В случай, че килимите се връщат, защото сте ги отказали да ги получавате или поради липса, ще бъдете таксувани със сумата от 50 евро.

Възможност за връщане

Нашата фирма се старае по всякакъв начин всички характеристики на продуктите да бъдат предадени с максимална точност посредством снимков материал и съпровождащите ги описания. Също така нашите продукти са съпроводени от сертификати, представляващи гаранция за автентичност. Въпреки това, в случай, че желаете да върнете някой от продуктите, които сте закупили от нашия електронен магазин имате право на връщане при спазване на следната процедура:

  1. в срок от 14 дни от датата на поръчката се свържете с нас на телефон (+30) 2310 481489 или ни изпратете e-mail на адрес info@carpetu2.com за да ни уведомите за вашето желание и за причините, поради които искате да върнете продукта.
  2. Опаковайте килима или килимите по начин подобен на този, по който сте ги получили и ги изпратете чрез фирма превозвач по ваш избор като поемете разходите по изпращането. Естествено, при желание от ваша страна ние можем да ви съдействаме да организирате изпращането с някоя от куриерските фирми, с които работим. Разходите в този случай зависят от теглото на вашия килим. В случай, че връщате продукта от страна извън ЕС ще трябва да поемете и митнически разходи, в случай че има такива.
  3. веднага щом получим обратно килима и няма промени в неговия вид и състояние Ви връщаме 100% от сумата по предпочитан от вас начин (по банков път в сметка, възстановяване на сумата в кредитна карта/ paypal) в срок от 20 работни дни.
  4. Стойността на новия килим при всяка промяна трябва да бъде равна или по-голяма от тази на връщането.

Забавяне на поръчката

Преносът и доставката на вашата поръчка може евентуално да бъде забавен при форсмажорни обстоятелства като например природни бедствия или стачки. Също така може да се получи забавяне в случай, че се наложи да се свържем с вас и не успеем да го направим нито по телефона, нито на вашата електронна поща (e-mail) (например, защото въведените от вас данни не са актуални или не са попълнени правилно).