След като сте добавили във вашата кошница избраните от вас продукти и сте попълнили необходимите за изпращане данни, при натискане на бутона „КУПИ” вашата поръчка ще бъде регистрирана и нареждането за това ще ни бъде изпратено. Едновременно с това трябва да получите e-mail (на попълнения от вас адрес на електронна поща), който ще потвърждава вашата поръчка (в случай, че не намирате това писмо проверете дали във формуляра на поръчката сте попълнили правилно адреса или проверете дали e-mail-ът не е попаднал при нежеланата поща (junk mail). Процедурата по изпращането на поръчаните артикули ще започне: i) при плащане с кредитна карта, веднага щом бъде успешно осъществено плащането; ii) при плащане по банков път, веднага щом получим платежното нареждане или щом парите бъдат преведени по нашата сметка; iii) при плащане в момента на получаване, веднага щом поръчката ви бъде въведена правилно и потвърдим вашите данни като се свържем с вас по телефона.
Important note: All the prices of the carpets listed on our website are calculated in Euro. The prices of the carpets in other currency are based on the daily exchange rate and for this reason there might be slight differences from day to day.
В случай, че желаете да отмените направената от вас поръчка ще трябва да незабавно да ни изпратите с e-mail на адрес info@carpetu2.com съответната молба. Ако вашата поръчка вече е обработена и е предадена на куриерската фирма, не може да бъде отменена.
В случай, че килимите се връщат, защото сте ги отказали да ги получавате или поради липса, ще бъдете таксувани със сумата от 50 евро.
Нашата фирма се старае по всякакъв начин всички характеристики на продуктите да бъдат предадени с максимална точност посредством снимков материал и съпровождащите ги описания. Също така нашите продукти са съпроводени от сертификати, представляващи гаранция за автентичност. Въпреки това, в случай, че желаете да върнете някой от продуктите, които сте закупили от нашия електронен магазин имате право на връщане при спазване на следната процедура:
Преносът и доставката на вашата поръчка може евентуално да бъде забавен при форсмажорни обстоятелства като например природни бедствия или стачки. Също така може да се получи забавяне в случай, че се наложи да се свържем с вас и не успеем да го направим нито по телефона, нито на вашата електронна поща (e-mail) (например, защото въведените от вас данни не са актуални или не са попълнени правилно).